Telefon: 0533 205 81 47

Taşımacılık Hizmetinde Dikkat Edilmesi Gerekenler

Taşımacılık günümüzde en önemli lojistik hizmetlerinden. Neden dikkat etmeliyiz? Çünkü resmi olmayan, korsan denebilecek, güvensiz binlerce firma olduğundan taşımacılıkta dikkat etmemiz gereken hususları bilmeliyiz değil mi?

Eğer hizmet alacağımız şirketi doğru seçersek taşınma sürecini ön örmek, planlamak ve yönetmek kolay ve başarılı olur. Yanlış seçim yaparsak değil süreci başarılı yönetmek, evimizden, eşyamızdan olmanın ötesinde ağır stresin altında kalırız.

Nakliye Firmasını Doğru Seçmeliyiz

Doğru nakliye firmasını nasıl seçeriz? Eşyamızı biliyorsak, nasıl taşınacağını öngörüyorsak, vergi levhası, resmi hizmet yetki belgesi, bünyesinde kadrolu personeli, logolu nakliye araçları olan artı taşımacılık sigortası ve sözleşme yapan firma seçeriz.

Elbette taşınacağımız konuma, eşya yoğunluğumuza göre de firmalarda artı özellik arayabiliriz. Nasıl mı? Ev eşyamız yüksek katta ise yük asansörü olan firma bakmalıyız. Yoksa artı yük asansörü kirası ücreti öderiz.

Yine, özel eşyamı alır çıkarım geri kalan her şeyi nakliye firması yapsın diyorsak ona göre firma seçmeliyiz. Nasıl mı? Özel ambalaj ve paketleme sistemi olan firmalardan yana tercih kullanmalıyız.

Nasıl ki her hangi ürün alırken ihtiyacımıza göre özellik arıyorsak, nakliye hizmeti alırken de alacağımız hizmete göre nakliye firması tercimizi belirliyoruz.

Nakliye Firması Referans Kontrolü

Referans kontrolü matematik de sağlama işlemine benzer. Nasıl mı? Biz firmadan bilgi teklif istedik, firma bize sunum yaptı peki sunum doğru mu yanlış mı? Bu sağlamada bize ışığı daha önceki hizmet verdiği müşterileri gösterir. Referanslarıyla görüşebilir, firmanın hizmet kalitesini teyit edebiliriz.

Hiçbir sektör de hiçbir işletme olumsuz özelliklerini, yetersizliklerini söylemez. Halk deyimiyle kimse ayranım ekşi demez.

Güvensizlik değil bu abartılı önlem de değil. Bu daha önce hizmet alan müşteriden bilgi alarak hizmet kalitesinden emin olma halidir.

Şikayet Yorumlarını Denetleme

İletişim çağının bize sunduğu nimetlerden yararlanmak doğru nakliye firması seçiminde oldukça yol göstericidir. Şikayet ve yorumlar artık bir nevi referans niteliğinde.

Sosyal medya sitelerinde Google maps de sadece şikayet yayınlayan sitelerde yer sitelerinde oldukça fazla yorum, şikayet imkanı var.

Günümüzde artık özellikle nakliye hizmeti alan müşterilerin büyük çoğunluğu varsa şikayetlerini veya memnun oldukları firmaları detaylı olarak paylaşıyorlar.

Biz sadece hizmet almayı düşündüğümüz firmayı arama motorundan aratarak hakkında şikayet ve memnuniyet yorumlarına bakacağız. Üşenmeyelim. Müşterilerin en özgür olduğu alan. Doğru bilgiye en yakın firma verilerini bulabiliriz.

Kurumsal Sözleşme İmzalama

Bir çok firmadan bilgi, teklif aldık, referans kontrolü yaptık, şikayet, yorumları inceledik ve hangi firmayla taşınacağımıza karar verdik. Dikkat edeceğimiz husus bitti mi? Hayır lojistik firmasının kurumsal sorumluluğu, resmi olarak üstlenmesi için nakliye sözleşmesi imzalamayı kesinlikle yapmalıyız.

İmzadır ne önemi var der birçok nakliye firması fakat imza bizim ve nakliye firmasının yükümlülüklerini belirlemesi, olası istenmeyen durumda hukuksal yaptırımların tanımlanması açısından hayati düzeyde, olmazsa olmazdır.

Zaten sözleşmede, taşınma tarihinden ücretine, nasıl taşınacağına kadar tüm detaylar yazdığından, İzmir evden eve nakliyat süreci, sözleşmede yazılan planlamaya göre kolaylıkla yönetebilir, takip ederiz.